ads slot

Latest Posts:

Colonia (2016)

Lena and Daniel, a young couple become entangled in the Chilean military coup of 1973. Daniel is abducted by Pinochet's secret police and Lena tracks him to a sealed off area in the South of the country, called Colonia Dignidad. The Colonia presents itself as a charitable mission run by lay preacher Paul Schäfer but, in fact, is a place nobody ever escaped from. Lena decides to join the cult in order to find Daniel. Based on true events.

Watch Trailer




Review:

Colonia akan berfokus pada sebuah kisah nyata tentang kisah seorang pasangan yang akan di perankan oleh Emma Watson dan Daniel Bruhl . Film berdurasi 110 menit ini di produksi oleh Screen media Films.
Berkisah tentang perjalanan seorang sejoli yang akan diperankan oleh Emma Watson dan Daniel Bruhl . Pada Tahun 1973 , mereka terjebak dalam sarang laba – laba dari Jenderal Augusto Pinochet yang sedang melakukan aksi kudeta nya . Perjalanan kisah dimulai saat Daniel di culik oleh sebuah agen dinas rahasia Chilli , Lena merasa kesepian dan akhirnya Lena berfikir untuk menemukan dan menyelamatkan jiwa suami nya yang di culik tersebut.

Share on Google Plus

About Unknown

A fan of horror films, fantasy, and a film containing a plot twist, not too good to criticize a movie but I like it :)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar

Untuk kritik dan saran nya akan admin tampung Thankyou :)